Як зменшити показник відмов на сайті?

Показник відмов (bounce rate) — це відсоток користувачів, що перейшли на сторінку сайту, але не виконали жодної цільової дії і швидко покинули сайт.

Надто високий bounce rateмає велике значення для ранжування сайту пошуковими системами.

? А тому його потрібно знижувати різними способами:

  ✅ Підвищуйте швидкість завантаження сторінок. Бажано — до 1–3 секунд.
  ✅ Видаліть зайві спливаючі вікна, банери та інші дратівливі фактори з сайту.
  ✅ Покращуйте юзабіліті, робіть його більш інтуїтивним, полегшуйте навігацію.
  ✅ Оновіть дизайн, приверніть більше уваги до найважливіших елементів на сторінках.
  ✅ Підвищуйте рівень довіри людей: покращуйте дизайн сторінок, нарощуйте зовнішній посилальний профіль, встановіть SSL-сертифікат, запустіть кампанії зі збільшення впізнаваності бренду тощо.
  ✅ Проведіть якісну оптимізацію сайту під мобільні пристрої.
  ✅ Працюйте над якістю контенту: створюйте новий та оптимізуйте й доповнюйте наявний.

Зниження показника відмов може дуже суттєво відобразитися на позиціях сайту в пошуковій видачі і тим самим забезпечити вам ще більше цільового трафіку. Тому радимо постійно працювати в цьому напрямку!