EAT — абревіатура, яку ви маєте запам’ятати, якщо хочете бачити свій сайт в ТОП Google

Уже минули часи, коли ранжування сайтів залежало лише від кількості ключових запитів на сторінці.

Сьогодні в пріоритеті — ставлення конкретних користувачів і відповідність контенту їхнім потребам і побажанням. Google у такий спосіб фокусується на людях. Ось чому EAT SEO важливе.

✅ EAT — це абревіатура від слів Expertise, Authoritativeness і Trustworthiness.

? Якщо ви прагнете поліпшити показники експертності, авторитетності та надійності сайту, скористайтеся нашими порадами:

  ?Стежте, щоб було більше посилань з авторитетних новинних порталів.
  ?Контролюйте актуальність контенту, розміщеного на вашому сайті, видаляйте застарілі дані.
  ?Перевіряйте факти.
  ?Намагайтеся отримати більше відгуків.
  ?Продемонструйте переваги своєї компанії, підтверджені сертифікатами, ліцензіями.
  ?Відкрийте контактну інформацію.

Також ми рекомендуємо звернути більше уваги на якість текстів, надійність послуг, представленість своєї компанії на всіх можливих рівнях.Усе це вплине й на EAT фактори сайту.