Чи працює зараз просування в TikTok?

Багато бізнесменів вважають, що TikTok не для них — занадто це молодіжна й несерйозна платформа.

Даремно. Ось лише кілька цифр:

✔️ 73% користувачів з України — платоспроможна аудиторія від 20 років;
✔️ у TikTok зареєстровано мінімум 5 000 000 користувачів з України;
✔️ 92% — engagement rate в цій соціальній мережі.

Український бізнес може знайти свою цільову аудиторію тут — потрібно лише почати публікувати відео. Що важливо?

? Вірусний контент
Головний спосіб просування тут — це звук/музика. Саме завдяки їм ролики потрапляють у тренди і їх дивляться мільйони користувачів. Якщо хочете зрозуміти, як використовувати популярні пісні й просувати цим свій бізнес, подивіться на акаунт платформи для вивчення мов Duolingo.

? Зв’язок з іншими соціальними мережами/вашим сайтом
У TikTok є чат для спілкування з покупцями і функція «питання-відповідь» для комунікації. Але краще мати ще один канал для взаємодії. Тому разом з TikTok потрібно вести й інші соціальні мережі або сайт, щоби конвертувати клієнтів туди.

? Публікуйте відео постійно
У перші дні вам потрібно викласти мінімум 20 роликів. Не всі вони мусять бути зроблені найкращим відеомейкером і тривати хвилину. Вам потрібно лише більше шансів потрапити в рекомендації. Далі ви можете публікувати 2–3 відео в день, щоб алгоритми показували ваші відео людям.

Користуючись цими простими правилами, ви почнете набирати віддану аудиторію в TikTok, яка цінує вашу оригінальність, подачу й унікальність. Тут можна не боятися бути смішними й кумедними. Для натхнення можна заглянути в акаунт monobank.