Лід-магніт — це потенційно корисний контент чи певний бонус, який клієнт може отримати в обмін на свої контактні дані.
Наприклад, знижка 10% на перше замовлення за умови надання Email чи інших контактів.
✅ Уміння ефективно використовувати лід-магніти допомагає підвищити показники конверсій та продажів, збільшити кількість постійних відвідувачів та клієнтів, зробити всі канали трафіку більш ефективними та поліпшити поведінкові фактори вашого сайту.
❓Як же створити лід-магніт, щоб отримати Email клієнта:
1️⃣ Продемонструйте реальну користь та вигоду, щоб клієнт точно зрозумів цінність пропозиції.
2️⃣ Слідкуйте, щоб лід-магніт був тісно повʼязаний саме з вашим продуктом. Інакше він буде працювати на нецільову групу споживачів.
3️⃣ Лід-магніт не повинен закривати потребу в продукті, а навпаки — посилювати її.
Також при створенні лід-магніту слід орієнтуватися в першу чергу на довгострокову вигоду, а не на короткострокову перспективу. Не варто намагатися отримати прибуток ще на першому етапі співробітництва.