Як підвищити клікабельність вашого сайту в пошуковій видачі

Серед задач для SEO-спеціалістів — не тільки вивести сайт на першу сторінку пошукової видачі, але й підштовхнути користувача клікнути саме на потрібний вебресурс.

Цьому може сприяти якісно оформлений сніпет — короткий опис сторінки у пошуку, який алгоритми Google формують автоматично.

? Щоб опис вас задовольнив  і був цікавим  для майбутнього клієнта, потрібно ретельно опрацювати мікророзмітку на сайті. Пропонуємо вам кілька порад від наших експертів стосовно того, що треба зробити на вебресурсі, щоб покращити інформативність і привабливість цього елементу.

✔️Як відомо, сніпет потрібен для того, щоб користувач, ще не відкривши посилання, побачив ціну, рейтинг, дату, ключові характеристики товару чи послуги та багато іншого, що власник ресурсу вважає за потрібне. Отже, за роботу!

Для додавання мікророзмітки, яка потім підтягнеться у сніпет, фахівець може скористатися одним із 3 способів:

1️⃣ Самостійно скласти код і вручну прописати теги та атрибути;
2️⃣ Застосувати online-інструменти, наприклад, Schema-generator;
3️⃣ Попрацювати з попередньо встановленим плагіном або розширенням у CMS — WordPress, Joomla та ін.

Що саме можна позначити тегами і винести у сніпет?

Для інтернет-магазину потрібно позначити:

?«хлібні крихти», що показують користувачу «шлях назад» — інформацію про вищі за «ієрархією» розділи;
?товарні картки. Приваблюють клієнтів, коли автоматично завантажуються дані про ціну, ключові характеристики, наявність, рейтинг та оцінку;
?інформацію про компанію. Доцільно розмітити за наявності кількох філій у різних містах;
?рядок пошуку, особливо важливо для мультифункціональних магазинів.

Для сайту послуг наші фахівці рекомендують вказати:

▪️контакти компанії. Тут важливо позначити все по максимуму — номери телефонів, електронну пошту, фактичну та юридичну адресу, посилання на соціальні мережі;
▪️блог/статті. Читачів приваблюють «зірочки» рейтингу і дата публікації;
▪️курси/заходи. Це актуально для event-агенцій, освітніх сайтів.

Розмітивши цю інформацію, ви продемонструєте, що клієнт є для вас цінним.