Яка одна із головних помилок підприємців, у яких немає продажів?

Багато хто просто не приділяє уваги портрету своєї ЦА та її сегментації. Як зазвичай це виглядає?

Умовно, у вас магазин квітів з можливістю доставки. І ви думаєте, що ваша ЦА – жінки та дівчата від 15 до 60, які полюбляють квіти, АБО чоловіки на 8 березня.

❗️Так описувати свою аудиторію не варто. Це занадто загально, тому ви просто не можете визначити більш детальні болі людей, які потенційно готові купувати ваш продукт. А як треба?

? Сегмент №1 — Київ, чоловіки, 28 — 45 років, достаток вищий за середній, люблять робити сюрпризи своїм коханим, вважають за краще знайти одне місце, де точно розуміють, який букет дружині, а який — мамі. Хоче, щоб замовлення приймали та доставляли швидко.

? Сегмент №2 – жінки 20 – 35 років, які люблять скандинавський дизайн, хочуть озеленити квартиру, але при цьому не готові розбиратись у ботаніці та флористиці. Їм потрібен професіонал, який підбере рослини під їхній стиль життя і дасть поради щодо догляду за ними.