Важко знайти маркетолога, якого б не хвилювало питання, як достукатися до своєї ЦА, про що написати в тексті, чим привабити потенційних клієнтів.
? Пропонуємо кілька порад, як зробити тексти ваших розсилок більш влучними:
✅ Точно обирайте базу клієнтів. Більше дізнайтеся про потреби своєї ЦА. Пишіть лише тій аудиторії, якій реально потрібно те, що ви пропонуєте.
✅ Сформулюйте, яку проблему вирішує ваша пропозиція, та почніть листа саме з цього. Можливо, ваша аудиторія навіть не здогадується, що така проблема існує, або дивиться на її розв’язання під іншим кутом зору.
✅ На початку листа можна трохи налякатинегативною перспективою. Але потім обов’язково покажіть шлях до вирішення задачі, запропонуйте свою допомогу і підтримку, напишіть, чим ви можете бути корисними своїм адресатам.
✅ Не обіцяйте одну пігулку від усіх проблем, намагайтеся сегментувати розсилки та персоналізувати тексти. Тобто, орієнтуючись на різні аудиторії, допрацьовуйте тексти, щоб ваше звернення виглядало не як масова розсилка, а як персональний лист.
І наостанок — намагайтесь бути лаконічними, конкретними і оригінальними у розсилках.