Як написати текст для розсилки, щоб мати вищий відсоток відповідей?

Важко знайти маркетолога, якого б не хвилювало питання, як достукатися до своєї ЦА, про що написати в тексті, чим привабити потенційних клієнтів.

? Пропонуємо кілька порад, як зробити тексти ваших розсилок більш влучними:

  ✅ Точно обирайте базу клієнтів. Більше дізнайтеся про потреби своєї ЦА. Пишіть лише тій аудиторії, якій реально потрібно те, що ви пропонуєте.

  ✅ Сформулюйте, яку проблему вирішує ваша пропозиція, та почніть листа саме з цього. Можливо, ваша аудиторія навіть не здогадується, що така проблема існує, або дивиться на її розв’язання під іншим кутом зору.

  ✅ На початку листа можна трохи налякатинегативною перспективою. Але потім обов’язково покажіть шлях до вирішення задачі, запропонуйте свою допомогу і підтримку, напишіть, чим ви можете бути корисними своїм адресатам.

  ✅ Не обіцяйте одну пігулку від усіх проблем, намагайтеся сегментувати розсилки та персоналізувати тексти. Тобто, орієнтуючись на різні аудиторії, допрацьовуйте тексти, щоб ваше звернення виглядало не як масова розсилка, а як персональний лист.

І наостанок — намагайтесь бути лаконічними, конкретними і оригінальними у розсилках.