Як сегментувати цільові аудиторії в маркетингу.

Кожен маркетолог знає, наскільки важлива сегментація ЦА.

Але зробити це вдало може не кожен. Про наш досвід поділу потенційних споживачів на групи розповідає CMO Elit-Web Сергій Міщенко.

? У роботі з нашими клієнтами ми застосовуємо методику 5W Шеррінгтона, в основі якої — відповіді на 5 питань:

  ?What? (Що?)— Який продукт ви пропонуєте? Отримані відповіді допомагають сегментувати аудиторію за типами товарів, які її цікавлять.

  ?Who? (хто?) — Хто купує продукт? Таким чином, можна виділити типи ЦА за статтю, віком та іншими відмінностями.

  ?Why? (Чому?)— Чому користувачі повинні купити саме у вас? Так ви дізнаєтеся, яка мотивація у клієнтів і яку їхню проблему вирішить ваш продукт.

  ?When? (Коли?)— Коли продукт знадобиться клієнтам? Розділіть аудиторію за потребами та конкретними життєвими обставинами.

  ?Where? (де?)— Де люди вирішують купити товар і де купують? Кожен сегмент має свої точки контакту з брендом, де можна вплинути на рішення про покупку.

Отримані дані є основою для формування портретів аудиторії при створенні стратегії просування бренду.